Помощ при работата с магазина

Въпроси & Отговори

Здравейте, на тази страница искаме да отговорим на често задавани въпроси. Прегледайте въпросите и ако искате да прочетете отговора, кликнете върху въпроса.

Ако тук не сме включили въпрос, който ви интересува, с удоволствие ще отговорим на него. Свържете с нас по един от начините, посочени в меню Контакт.

Бонус точките предоставят възможност за отстъпка при всяка покупка след първата. Това е система, която ви предлага отстъпка при следващите ви покупки, базирана на натрупаните до момента точки от предишни покупки по вашата сметка.

Бонус точките имат валидност 1 година от датата на тяхното начисляване, тоест имате възможност да се възползвате от предлаганите отстъпки в рамките на този период.

Системата на бонус точките е напълно автоматизирана и ви предлага възможната отстъпка в горната част на екрана, докато преглеждате своята кошница.

Отстъпките се изчисляват автоматично и са обвързани с артикулите във вашата кошница.

  • Ако изберете да се възползвате от отстъпката. Системата ще превърне част или всички натрупани до момента точки в левова равностойност, от поръчката ви ще бъде извадена сумата на отстъпката и ще бъдат натрупани нови точки с текущата поръчка, които да използвате при следващото си пазаруване при нас.
  • Ако изберете да не се възползвате от отстъпката. Натрупаните до момента точки ще се запазят по вашата сметка и към тях ще се прибавят новите бонус точки от текущата ви поръчка.

Моля отбележете!

  • За да се възползвате от нашата бонус система, трябва да регистрирате свой профил – така точките ще се записват и натрупват във вашия профил.
  • Ако не регистрирате свой профил, бонус точките няма на кого да бъдат натрупвани и съответно няма да може да се възползвате от тях.

Това е функция, която ви позволява, ако имате профил при нас, да създавате списък с любими артикули от нашия магазин.

Целта на този списък е да ви улесни:

  • да намирате бързо и лесно артикулите, които искате да поръчате следващ път или редовно,
  • да създадете поръчка директно от списъка си, без да посещавате магазина.

За да използвате списъка с любими:

  • Трябва да имате създаден профил в нашия сайт.
  • За да включите артикул с списъка, натиснете иконата със сърце в индивидуалната продуктова страница.
  • За да видите своя списък, изберете меню Любими продукти от долната част на нашия магазин.
  • За да изключите артикул от списъка си, натиснете бутонът за изтриване Х, разположен непосредствено пред картинката на артикула във вашия списък.
  • За да добавите продукт от списъка си към поръчка, натиснете бутон „Поръчай”, разположен след цената на артикула във вашия списък.
  • Списъкът се съхранява във вашия профил, докато не го изтриете.

NATURALISIMA предлага фиксирани цени на доставка, в зависимост от сумата на поръчка след приложени отстъпки.

  • При поръчки над 59.01 лв, доставката е безплатна.
  • За поръчки между 39.01 и 59.00 лв, доставката е 3.90 лв.
  • За поръчки до 39.00 лв, доставката е 5.90 лв.

Стандартният ни срок за доставка е от 1 до 7 работни дни за всички артикули, които са налични на склад. Работим с официалните вносители за България, имено с цел да си осигурим постоянни наличности. Но понякога не всичко протича по план, дори и при офицалните вносители…

Когато по независещи от нас причини се окаже, че поръчани от вас артикули са временно изчерпани, то ние ви уведомяваме в срок до 1 работен ден от вашата поръчка и взимаме заедно решение как, дали да изпълним заявката, да изчакаме до наличност или да заменим липсващ продукт. Ако се случи това, ние винаги включваме подарък за причинените неудобства.

В случай, че адресът за доставка е в населено място, което не се посещава ежедневно от куриерите, се съобразяваме с графика на куриерска фирма Интерлогистика, която обслужва доставките в нашия магазин. Седмичният график за доставка в по-малките градове може да се види тук.

Да, всички наши пратки се изпращат с опция за отваряне и преглед преди заплащане.

  • Ако по наша вина има несъответствие между поръчаните и доставяните артикули, без да сте получили предварително уведомление от нас за промените, може да откажете пратката без да я платите. В този случай връщането й обратно е изцяло за наша сметка.
  • Ако пратката съответства на вашата поръчка, но поради някаква ваша причина откажете приемането й – в този случай ще ви помолим да заплатите обратната доставка.

Да, за поръчки над 59.01 лв след приложена отстъпка, доставката ни е напълно безплатна.

Да, за целта при въвеждането на адреса за доставка, укажете някои от следните офиси:

Моля отбележете, че нашите поръчки се обслужват само от куриерска фирма Интерлогистика. Не можем да предложим доставка до друг офис, освен посочените за конкретните градове.

За сега всички поръчки се приемат само с доставки в България.

Ако желаете дадена поръчка да ви бъде доставена в чужбина, моля свържете се с нас по един от начините, посочени в меню Контакт. Ще изготвим конкретна индивидуална цена за доставка.

Да, може да поръчате по един от следните начини:

  • Онлайн. Добавете избраните артикули в кошницата си и следвайте кратките стъпки на поръчката. Ако изпратите успешно поръчката, ще получите имейл с потвърждение за това.
  • По телефон. Свържете се с нас на телефон 02 981 9496, продиктувайте ни избраните артикули, своето име и адрес за доставка.

Не е задължително. Покупката в онлайн магазин NATURALISIMA не е обвързана с регистрация.

Ако се регистрирате, обаче, ще се възползвате от нашата система за бонус точки и ще ползвате отстъпки при всяка следваща покупка.

Също, ако се регистрирате, ще може да ползвате нашата функция „любими продукти”, където ще може да съхранявате списък с любими продукти, които ще намирате бързо и лесно при следващите си покупки.

Регистрацията на профил може да се извърши по време на първата поръчка.

Когато въвеждате своите данни, ще видите въпрос „Да направим ли регистрация на този профил в сайта?”. Изберете празното квадратче пред въпроса, въведете своето потребителско име и парола, и това е всичко.

Ще получите автоматично писмо на имейла си с въведените данни за вход – потребителско име и парола. Запазете го като напомняне за вход във вашия профил при следващото пазаруване на нашия сайт.

Може да влезете в профила си, само ако вече имате регистриран такъв. Ако вече сте пазарували при нас, ще сте имали възможност да създадете свой профил.

За да влезете в профила си последвайте линк Моят профил, въведете своето потребителско име и парола, натиснете бутон Вход.

Може да влезете в системата и по следните начини:

  • По време на поръчка. В горната част на екрана, над вашата кошница, ще се изпише предложение да влезете в системата.
  • Чрез меню Моят профил в долната част на сайта.

Може да заплатите своята поръчка по един от следните начини:

  • Наложен платеж: плащане на куриера в момент на доставка.
  • Банков превод: предварително заплащане на поръчката по банков път. Изпълнението й се задържа до потвърждение на банковото плащане. Необходимите банкови данни за плащане на поръчката се изпращат по имейл с потвърждение на поръчката.

Когато изберете да платите чрез наложен платеж:

  • Ще ви ще бъде издадена касова бележка и същата ще бъде приложена в пратката, при поръчаните артикули.
  • Ако желаете да ви бъде издадена и фактура към касовата бележка, моля въведете своите данни за фактура при поръчката си като ги попълните в полето „Данни за фактура“, разположено под адреса за доставка в последната стъпка на кошницата. В този случай на фактурата се отбелязва „плащане в брой”.

Когато изберете плащане по банков път:

  • Ще ви бъде издадена фактура и същата ще бъде приложена в пратката, при поръчаните артикули.
  • Плащания, извършвани по банков път се отчитат през банковите сметки на фирмите/лицата и за тях не се издават касови бележки. В този случай на фактурата се отбелязва „плащане по банков път”.

Задължителните данни за издаване на фактура на юридическо лице са:

  • Име на фирма
  • ЕИК

Задължителни данни за издаване на фактура на физическо лице са:

  • Име и фамилия на лицето
  • ЕГН